Volgers

woensdag 17 april 2013

Borduursticker

Hallo allemaal;

Allereerst een heel hartelijk welkom aan Ria.
Welkom en fijn dat je er bij gekomen bent, ik hoop dat we veel ideeen kunnen uitwisselen en gezellig kunnen bloggen.
Ik heb weer een kaartje wat ik jullie wilde laten zien.
Van mijn zusje heb ik voor mijn verjaardag een heel hobbypakket gehad.
Daar zaten onder andere ook borduurstickers in. Nu heb ik niet zoveel met borduurstickers, maar ons bint zunnig. Zonde om weg te gooien.
Dus toch maar eens een poging gewaagd, en ik moet zeggen, toen ik ermee bezig was. Kreeg ik wel steeds meer een idee, hoe dit nu tot een kaartje te verwerken. En ik ben er best wel tevreden over. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Het roze gedeelte met embossing, is gemaakt met de Te Gekke Krijtjes, en dan de stempel en embossing techniek van Sannie.
                                        Gebruikte materialen:
                                                     Cardstock
                                                      Borduursticker
                                                      Borduurgaren DMC
                                                      Stansje van Nellie Snellen
                                                      lintje
                                                      Stukje behangpapier (rood)
                                                      Te Gekke Krijtjes

12 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig. Wat een geduldwerkje dat borduren, maar een mooi resultaat.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,

    Nou dat borduren ligt jou ook wel hoor!!!Je hebt een schitterende kaart gemaakt!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Wat mooi gemaakt, dat borduurwerk ziet er mooi uit,je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt met de borduursticker een leuke kaart gemaakt Cora. Mooi zoals de kleuren van het borduursel terugkomen in de kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben eens even komen snuffelen op je blog Cora, je maakt prachtige creaties, dus je hebt er een volger bij, ik hoop op een leuk contact.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet zeggen dat het toch een heel leuk kaartje is geworden.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely card. Marvellous stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi cora,

    Dit is een heel leuk kaartje, prachtig is die sticker geborduurd.
    Iedereen heeft vast wel van die stickers liggen en zo als je zegt,is het jammer dat we dat laten liggen.
    Zo met een stukje embossing en krijtjes is het een heel leuk kaartje geworden.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh, wat een mooie creatie.
    Heel mooi gedaan !

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dit ziet er prachtig uit. mooie kaart met de combinatie van borduursel en stickers

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi hoe je dit gecombineerd hebt! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.