Volgers

woensdag 10 april 2013

Hoezo blond?

Hallo allemaal;
Zoals een heleboel van jullie waarschijnlijk, heb ik ook last van het griepvirus gekregen.
Ik begin inmiddels wel wat op te knapppen, maar volgens mij is het virus op mijn hersenen gaan zitten.
Echt hoor.
Ik dacht mijn map met foto's wat op te schonen en heb er een heleboel verwijderd uit de map.
Wat zie ik nu op mijn blog, allemaal verbodsbordjes en geen foto's.
En dus geen map hebben, met nog kopietjes van de foto's.
Dus mochten jullie ergens naar op zoek zijn, mijn excuses........

7 opmerkingen:

  1. Hihihihihihih Nou meis hoef je niet blond voor te zijn. Gewoon een foutje.
    Sterkte en beterschap.
    Hoop dat je snel weer in orde bent.
    Knuffie
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha...ik dacht al, jammer van je foto's..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora ,is niet erg hoor als naar je berichten gaat en klikt op bewerken dan kun je de foto terug halen want dan kom je bij het tekst bericht en kun je zoals je eerst deed weer een foto zetten .Ik heb dit ook al eens mee gemaakt en bij mij is het gelukkig goed gekomen.
    Veel sterkte
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart geworden! Veel beterschap. Met de map kan ik je jammer genoeg geen tips geven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap! Ik zag inderdaad alleen een verkeersbordje. Ik ga erop letten dat ik niet zomaar foto's uit mijn map verwijder. Wat raar dat ze dan ook uit een blog verdwijnen, als je ze uit je map verwijdert. Ben ook blond.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's balen zeg! Zijn ook gevaarlijke klusjes als je je belabbert voelt... Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, jee, nooit foto's verwijderen die je gebruikt hebt.
    Eerst opslaan op een harde schijf o.i.d.
    maar er zijn ergere dingen in het leven.
    Maar weer nieuwe foto's maken.
    Beterschap

    groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.