Volgers

dinsdag 16 april 2013

Ketting

Hallo allemaal;
Een heel hartelijk welkom aan Lenie. Gezellig dat je er bij bent gekomen. Hopelijk heb je het naar je zin hier, en kunnen we van elkaar leren en ideeën opdoen.
Zoals ik al wel vaker heb laten weten, zit ik in de wintermaanden op een hobbyclub. En daar maken we echt super leuke dingen. Dit seizoen hebben we wat moeilijker en meer tijd kostende projecten gemaakt. Zoals de egel, een doosje en de mozaiekschaal.
Nu was het project een ketting, en de bedoeling was dat we er 2 of meer weken mee bezig zouden zijn.
Ik kan er niets aan doen, maar ik was in een ochtend al klaar.....
En ik ben niet eens een kralenmens, maar dit was goed te doen. Eigenlijk gewoon een kwestie van tellen, en goed opletten. Mij is het gelukt, maar ik heb de andere hobbyfanaten nog nooit zo horen zuchten en steunen.....
Ben benieuwd wat het komende week voor een project is.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ketting zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor Cora, die diversiteit die jullie binnen de hobbyclub hebben! Deze ketting ziet er ook weer heel mooi uit! Knap dat je daar zoveel geduld voor hebt, ik zou ook zitten te zuchten denk ik....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Wat mooi gemaakt, bij mij zou alles op de grond belanden...knap dat je dat in één ochtend maakt..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Cora, wat een geweldige mooie ketting. Leuk he dat freubelen.
    Ik zit momenteel te haken. Een of ander haakvirus mugje heeft me gestoken hahahaha.
    En vorige week nog lekker 3d geplakt om iets voor het raam te hangen. Twee leuke ballen en twee vogelhuisjes gemaakt.
    Begonnen met ja ja ook een ketting maar dat is voor tussendoor, heeft geen prioriteit.
    Zo rommel ik lekker door.
    Fijne dag meis.
    Knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,

    Ik vind je ketting erg leuk geworden. En zo'n hobbyclubje lijkt me toch ook wel wat.

    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige ketting heb je gemaakt en hij ziet er idd ingewikkeld uit,maar jij bent vlgs mij een "alleskunner ".Heel knap!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hannie, ik ben geen alleskunner hoor. Maar ik vind wel heel veel dingen leuk. En dan is een creaclub ontzettend leuk, want je kunt wel verschillende technieken uitproberen.

      Verwijderen
  7. knap hoor als je dat kan
    voor mij zou het niks zijn hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige ketting zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.