Volgers

vrijdag 12 april 2013

lichtinvaltechniek en Te Gekke Krijtjes 2

Hallo allemaal;
We blijven vrolijk verder oefenen. Ik vind deze techniek wel ontzettend leuk. En je komt nu eens van je stickers af.
Ik heb hier 3 kleuren blauw gebruikt. En ik moet zeggen, ik ben er nog niet. Maar het begint wel ergens op te lijken.
Deze techniek is wel ontzettend leuk, ik heb nog zoveel stickers liggen. Die eigenlijk niet meer gebruikt worden. Dus het is wel leuk om te kijken of de stickers die ik heb liggen, gebruikt kunnen worden met deze techniek.
Mijn man was ieder geval helemaal enthousiast. En dat gebeurt niet zo heel veel. Hij vind het kaarten maken best leuk, maar het is niet zo zijn ding.

Op zich is het niet zo heel moeilijk, alleen de juiste kleurencombinaties bij elkaar zoeken. Dat vind ik nog niet zo heel makkelijk.
Dus mochten jullie nog leuke ideetjes hebben, ik hoor ze graag.
De stickers zijn al oudjes, geen idee waar ze vandaan komen.
De stempels zijn van JoyCrafts.

groetjes en tot de volgende keer

10 opmerkingen:

  1. Hey Cora,
    Vind het supermooie kaartjes geworden! Mijn verzameling stickers is niet zo groot. Ben op zoek naar juiste stickers voor deze techniek te oefenen. Tof om te doen hé! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, wat een prachtige creaties!
    Mooie techniek met die krijtjes.

    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn weer erg mooie kaarten. Fijn om zo van je niet gebruikte stickers af te komen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,

    Prachtig zijn deze kaartjes.
    En inderdaad hebben we genoeg stickervellen liggen, leuk idee om ze zo te gebruiken.

    Kijk even op de Site van Jacobi, je hebt een prijs gewonnen, dat is leuk.
    Gefeliciteerd.

    Fijn weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas pindakaas,
      Het is maar een letter verschil. Maar het gaat om Dora, die wat heeft gewonnen. En ik heet Cora, balen......

      Verwijderen
  5. Prachtige kaarten Cora! Het gaat je supergoed af hoor, knap gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.