Volgers

maandag 15 april 2013

Paars

Hallo allemaal;
Ook allemaal genoten van het heerlijke weer dit weekend. Ik moest wel werken, maar kon nog wel wat zonnestraaltjes meepikken. Heerlijk gewoon. Zoonlief heeft het hele weekend lekker buiten gespeeld, en kwam alleen maar binnen om te eten. De tuin is weer helemaal schoongemaakt; dus we hebben echt genoten van het weer.

Ik wil jullie een kaart laten zien, waarvan ik het model al eens eerder gemaakt hebt. Het komt van een Hongaarse Origami Site en ik heb toen en nu modellek en op pagina 2 het model Hopely gemaakt.
Deze keer een paarse versie. Heel strak en weinig versiering, maar dat heeft dit ook niet nodig.
Vind ik.


gebruikte materialen:
Cardstock
DP van de Wibra
Stans van Nellie Snellen
oude Zwarte Bes theezakjes van de PickWick
plaksteentje


10 opmerkingen:

  1. weer een heel leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Cora, heel mooi gemaakt!! En hier geen zon hoor, zaterdag in de middag maar daarna nog niet weer gezien...dus geniet lekker van al die vitamientjes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,

    Nee,meer heeft deze super mooie kaart niet nodig,het is een plaatje!!!!!!Mooie kleuren ook!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kunstige bloem! De kaart is erg mooi en heeft idd niets meer nodig. Hier wel genoten van het mooie weer. Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,

    Wat een prachtige gevouwen bloem, staat super op de achtergrond, heel erg mooi.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en mooi vouwwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi strak kaartje met heel mooi vouwwerk.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig meis, ik zou het niet kunnen.
    Knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.