Volgers

dinsdag 21 mei 2013

cadeaubon

Hallo allemaal;

Ik had laatst voor een verjaardag een cadeubon nodig. Maar omdat dan te geven in zo'n witte envelop vind ik helemaal niets.
En ik had op de bieb een stel HobbyHandigs meegenomen, en daar stond een heel leuk kadodoosje in.
Het patroon gekopieerd. En meteen maar aan de slag gegaan.
In het patroon stond dat ze klitteband gebruikte om het te sluiten, ik heb er een wikkel om gemaakt.


gebruikt materiaal
Cardstok
Behangpapier
DP van de Action
roosjes van de Kruidvat en Xenos
stansje van MD
stempeltje van Xenos

17 opmerkingen:

  1. Ohhh, dat is een gaaf patroon zeg!! Leuk doosje en een super cadeau zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ziet een cadeaubon er meteen een stuk leuker uit, heel mooi gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, idd véél leuker als zo'n witte vlop!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kadodoosje!
    Zeker veel leuker om te geven én te ontvangen
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tof idee! Knap gedaan Cora! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op deze manier kan je je cadeaubon erg leuk geven.Prachtig gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat super leuk gemaakt meissie.
    Ik heb me weer aangemeld bij HJ en 2 nieuwe kaartjes geplaatst.
    Knuffie
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal geweldig best mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie en leuke creatie
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is echt leuk om te geven én te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo is het een echt cadeautje Cora, erg mooi gedaan! Leuk en feestelijk om zo te geven.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit ziet er mooi uit, mooie kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart en mooi van kleur.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat leuk gedaan, ik vind hem geweldig geworden ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi zo'n doosje met cadeaubon, echt veel leuker dan een witte envelop.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooh wat een prachtige kadoenvelop en ook van die vrolijke kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.