Volgers

zondag 5 mei 2013

Huwelijksjubileum

Goedeavond allemaal;

Ik heb manlief eindelijk achter de pc vandaan, en nu kan ik even lekker laten zien.
Waar ik mee bezig ben geweest in de vakantie.
Een oom en tante van mij zijn al ruim 52 jaar getrouwd. En hadden iets gezelligs voor de familie georganiseerd.
Daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
En dat werd dus deze.
Hopelijk valt het in de smaak.

                                                Gebruikte matrialen:
                                                Cardstock
                                                 stof
                                                glitters
                                                stansje van Marianne
                                                stickers
                                                bloem van theezakjes- munt van Zonnatura

4 opmerkingen:

  1. Nou het idee dat ze een kaartje krijgen vinden ze al fijn.en zeker zo een mooi kaartje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schatje! Erg leuk geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Leuke, frisse kaart heb je gemaakt, mooie bloem, lekkere taart..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, leuk hoor,
    en mooi die bloem zo ☼

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.