Volgers

vrijdag 3 mei 2013

Weer thuis

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis op honk.
Zoals jullie woensdag al gelezen hebben, hebben we het reuze naar ons zin gehad.
En het weer werd ook steeds beter.
Vanmiddag hebben met de hele kluit, ter afsluiting lekker geluncht op een terasje.
En dan begint thuis het gewone leven weer.
De koffers zijn uitgepakt, de wasmaschine draait al. En nu moet alles nog op zijn plek opgeruimd worden.
Wat nemen we toch een hoop spullen mee, en dat voor een weekje weg.
Manlief heeft lekker spareribs gehaald, dus ik hoefde niet te koken.
Dit weekend hoef ik niet te werken en volgende week heeft zoonlief nog vrij. En kunnen we nog lekker aanrommelen met zijn tweeën. Want voor manlief begint het maandag allemaal weer.
Zodra ik weer een beetje op orde ben, laat ik jullie zien, waar ik deze week mee bezig ben geweest.

Groetjes en tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Jullie hebben ook wel lekker weer gehad!
    Welkom thuis.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis en we wachten met spanning op nieuwe creaties met theezakjes.
    Volgende week ook nog lekker weer, dus nog even genieten met je zoon.

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inmiddels Zondag en je bent ws nog aan het nagenieten van jullie vakantie.
    Ik kijk uit naar datgene waar je in de vakantie mee bezig bent geweest.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig weer thuis na een heerlijke week vakantie lees ik. Lekker is dat om even er tussen uit en nu nog maar mooi nagenieten. We zijn natuurlijk ook wel een beetje nieuwsgierig wat je zoals hebt gemaakt....we wachten af!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom thuis meis, en heerlijk dat je kleine ventje nog een weekje heeft. Even nog lekker keutelen samen. Geniet er maar van.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.