Volgers

maandag 3 juni 2013

cadeaubon

Ik heb nog een cadeaubon gemaakt.
En ook deze viel erg in de smaak.
Het patroontje van de bon komt uit een HobbyHandig.
 Het labeltje is een stansje van Marianne Design. Het achtergrondpapier is dit keer een stukje behang.
 Het stempeltje komt bij de Action vandaan volgens mij. En heb ik ingekleurd met Aquarelpotloden.

En weer een theebloem ter versiering gebruikt. Het theezakje wat ik heb gebruikt is. Herfstblend van de Pickwick. En door de bloem heen, heb ik een splitpen gebruikt, die ik gekleurd heb met permante stift.

groetjes en tot de volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi geworden, woww leuk idee ook zo met die
    bloem, leuk model cadeau envelop ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief cadeautje is dat geworden. Erg leuk. Waar die theebloemen al niet goed voor zijn!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cora, het is een prachtige cadeaubon, leuke kleuren de ontvanger zal er blij mee zijn wedden?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi geworden,leuk stempel en prachtige kleuren!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cor,
    wat heb je een ontzettend leuke enveloppe voor een cadeaubon gemaakt. Zo vrolijk van kleur en dat afdrukje heb ik ook, blijft schattig..
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige cadeau bon heb je ervan gemaakt.Mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gemaakt, het geeft inderdaad net iets leuker zo dan een kale bon.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige cadeaubon hoes heb jij gemaakt en heel mooi ingekleurd.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cora,

    Ik was een paar berichtjes in het achter....maar heb nu alles weer gelezen en bekeken.
    Lieve mooie clown was die zoon van jouw, heeft vast een leuk feest gehad op school.
    Wat een leuk idee om de sjaal zo in te pakken, mooi apparaat hé, die bowdabra, ik heb er ook één.
    Je vintage en S.S. kaarten zien er leuk uit, niks mis mee.
    De cadeaubon is schitterend, leuk stempeltje en de bloem past er prachtig bij.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is lovely Cora. Beautiful colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb het één en ander gemist op je blog, we waren er even tussenuit...en jij bent heel actief geweest met allerlei verschillende creaties! Een veelzijdig creative geest moet ik zeggen, het ziet er allemaal geweldig uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig kaartje weer Cora.
    Super leuk.
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.