Volgers

zaterdag 8 juni 2013

S.S.kaarten

Goedemorgen allemaal;
Ik heb nog een stel kaarten die ik jullie wilde laten zien.
Ook dit zijn weer S(nel) en S(impel) kaarten. Uit een pakket.
Vind dit niet de leukste kaarten om te maken, omdat alles al helemaal kant en klaar is.
En er voor mijn gevoel, geen eigen creativiteit bij komt kijken.
Probeer dit wel, met een strikje of glittertje of een pareltje ofzo. Maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel.
Het gekke is, deze kaarten verkopen wel altijd snel. En omdat ik voor een goed doel aan het verkopen ben, ja dan ik de keuze toch snel gemaakt niet waar.



5 opmerkingen:

  1. Het zijn toch leuke kaarten geworden Cora en..voor de verkoop prima geschikt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaarten zijn leuk hoor, zeker voor de verkoop ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg vrolijke en mooie kaarten Cora en dat wil wl verkopen ja, ze zijn ook mooi!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit zijn toch weer erg leuke kaartjes meis.
    En zoals je zegt, net even die eigen kleine inbreng als een pareltje of zo maken het weer helemaal van jezelf.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten zijn dat weer.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.