Volgers

dinsdag 2 juli 2013

van alles en nog wat

Hallo allemaal;
De markt is inmiddels al weer een week geleden. En echt super verlopen. Wel wat aan de frisse kant, en het waaide behoorlijk. Maar ontzettend gezellig. Ze hadden een draaiorgel gehuurd en daar werd je echt heel  vrolijk van.Mijn moeder kwam nog even met mijn neefje van anderhalf kijken, zo schattig het mannetje begon meteen te dansen, toen het orgel begon te spelen. Echt genieten omdat zo te zien.
Ik heb lekker verkocht, had wat kaarten in de aanbieding gedaan, en dat liep echt als een trein.
En nu zijn de winkeldochters  een beetje verdwenen uit de kaartenbak, en zijn we lekker bezig een nieuwe voorraad te maken. Want in Oktober komt de volgende markt er weer aan.
En druk met vanalles en nog wat. Zoonlief is het schooljaar aan het afsluiten, en zich aan het voorbereiden op zijn verjaardag van volgende week.
Dus vandaar dat ik nu niet zo heel veel plaats hier op het blog. Ik kom er niet aan toe in alle drukte. Want moeders mag weer achter de oven staan.
Ik ga proberen om cake-ijsjes te maken. Cupcakes gebakken in een ijshoorntje en afwerkt met een toef bottercreme als ijsje. Jullie zullen het resultaat wel zien. Ik had het idee in een HobbyHandig gezien en vond het wel een idee voor een traktatie.
Maar omdat vrijdag de laatste schooldag is, wilde hij nog wel trakteren. Dus vandaar.
Mijn trui, waar ik het over had in een vorig blogbericht, vordert gestaag. Ik moet nog maar een mouw en de boel in elkaar zetten. En dan zijn we klaar. Dus ook dit wordt vervolgd.

Ik wil jullie een kaart laten zien, waar ik mee bezig ben geweest. Een pyramids uit een pakketje met wat toevoegels van mezelf.
Weer eentje voor de voorraad.



15 opmerkingen:

  1. Ik lees dat je het druk hebt dat is altijd de laatste dagen van het schooljaar en dan je zoon nog jarig geen wonder dat je je niet met kaartjes bezig kunt houden maar dat komt wel weer.dit kaartje is een ieder geval leuk.en alvast proficiat met je zoon.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een bezig bijtje Cora, heerlijk om te lezen dat je goede zaken hebt gedaan op de markt, nu moet je weer aan de bak, zeker als je kaartje bijna op zijn.Ik ben ook echt benieuwd naar je trui, en dat je lekkere cupcakes gaat bakken , ik geloof dat dat wel goed zit. Dan heb je toch nog een gaatje voor een kaart, hij is prachtig hoor.
    We horen je wel weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,

    Leuk dat je zo'n sukses had op de markt!!, daar word je blij van!!!:-).
    Je kaartje is weer super leuk!!Veel sukses met het maken van de ijscupcake's, best moeilijk denk ik!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely Cora. I love the papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje en ik vind dat erg leuk dat pyramide kaartje.
    Ik heb ook vier kaartjes gemaakt, maar kom er niet toe te fotograferen, maar komt van de week nog

    Veel succes met al het bakken en doen. Al weer jarig. Gaat snel meissie.

    En leuk dat het zo goed ging op de markt.

    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch nog lekker even op mijn blogje gezet.
      Liefs
      Wil

      Verwijderen
  6. Een leuke kaart geworden. De achtergrondpapiertjes zijn erg mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie rustige kaart gemaakt. mooie plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje Cora. Wat fijn dat de markt goed en gezellig verlopen is en dat je goed verkocht hebt. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon en succes met het maken van de cupcakes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cora,

    Wat leuk om te horen dat je goede zaken hebt gedaan op de markt, voor herhaling vatbaar dus.
    Veel succes met het bakken en versieren van de Ijscupcake's, zal vast leuk en lekker zijn.
    En dan volgende week heerlijk vakantie, kan je het dan weer wat rustiger aan doen.
    Ook je kaartje met het piramide plaatje is weer leuk geworden.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi papierkeuze Cora en schattig kaartje.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk voor je dat je markt verkoop zo goed is geslaagd Cora! En ja, dan moet er toch weer een voorraad komen...oktober, klinkt gelukkig nog wel ver weg... Eerst maar genieten van de zomervakantie! Je kaartje is erg leuk geworden en ik ben heel nieuwsgierig naar je resultaat met de cupcake ijsjes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij gaat het super met de "ijsjes" ze staan nu in de oven en het ruikt ieder geval heerlijk. Morgenochtend vroeg afwerken en dan naar school brengen.
    Als ik eerlijk ben, ben ik zelf ook wel benieuwd. Het is voor het eerst dat ik dit maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook benieuwd naar de ijsjes . Lijkt me ook een leuk idee. Vooral benieuwd of ze in de smaak vallen, natuurlijk.
    Leuk dat je goed hebt verkocht op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.