Volgers

dinsdag 27 augustus 2013

Besmettelijk?

Hallo allemaal,

Een hartelijk welkom aan Sandra, die ook de weg naar mijn blog heeft gevonden. Gezellig dat je erbij bent, en ik hoop onze creativiteit met elkaar te kunnen delen.
En nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post. Heel gezellig om gelezen waar iedereen zo'n beetje vandaan komt.
Ik kom zelf uit Huizen, ligt vlakbij Hilversum en Blaricum. En onder andere doe ik mee met onze klederdrachtgroep. Om uit te dragen hoe hier vroeger de kleding werd gedragen en te showen. Ik zal wel eens wat foto's laten zien. Het is echt ontzettend leuk om te doen.
Volgens mij is die opruimwoede van mij besmettelijk. Mijn zusje heeft een flinke duik in haar kasten genomen, en vond van alles wat ze niet meer gebruikte. En omdat ik toch lekker bezig ben voor de markten, heeft ze het maar bij mij gebracht. Ik weet niet van welk merk het allemaal is; het zijn kaarten geworden. Een beetje van mezelf en een beetje van....
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

15 opmerkingen:

  1. Hahaha, dan ga je opruimen en komt er toch weer spul binnen. Het is wel goed dat je zus dat deed, want je hebt er weer leuke kaarten mee gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are really lovely Cora. Very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat je toch allemaal met spulletjes kunt doen die anders maar liggen te vergelen in de kast. Super leuke kaarten heb je ervan gemaakt!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,

    Bedankt voor het warme welkom. Ik vind jouw kaartjes erg leuk geworden. Lang geleden dat ik 3d in mijn kaartjes heb verwerkt. Leuk zo'n herinnering via anderen.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaarten zijn er van gemaakt en gelijk weer opgeruimd
    heerlijk toch.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig allemaal weer, en wat fijn dat de spullen bij je terecht zijn gekomen. Zo vult dat elke keer weer aan en jij kan er genoeg mee doen.

    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cora, je bent inderdaad een creatief torretje, wat heb je de spulletjes prachtig verwerkt, het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten geworden.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cora, zoooo, drie in een keer! Ik vind het leuke kaartjes!
    En zo zie je maar: je kunt met van alles wat freubelen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HI cora,
    Van een zomerschoonmaak heb ik nog nooit gehoord, en daar ben ik blij om. Wel doet mijn vriendin nog steeds aan de uithaal. Dat is na de zomer, je kasten dan leeg maken voor de winterspullen. Ik doe er niet aan mee hoor. Ik heb in mijn hobbykamer en in de slaapkamer voor ons allebei een kast. In de ene zitten de zomerspullen. In dehobbykamer de winterspullen. Vroeger was dat anders. Dan hadden we alle vier een grote koffer, waarin ik half oktober alle zomerspullen per persoon in deed en voor de Pasen draaide ik dat om. Wim had toen op de linnenkast in onze slaapkamer een stelling gemaakt en daarop die 4 koffers. Gelukkig is dat verleden tijd.
    Maar nu over je kaartjes, ik had er flink wat te goed. Hele mooie hoot. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi Cora, heb even op je blog geneusd, en ben gelijk volger geworden, je maakt mooie kaarten.

    Groetjes Malika (Brugge)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaarten heb je hier in de kijker gezet.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Reacties
    1. Echt wel Ria, ik zowiezo blij met haar. Maar nu een beetje extra.

      Verwijderen
  13. Dat zijn leuke kaartjes, en altijd handig om in voorraad
    te hebben ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.