Volgers

vrijdag 30 augustus 2013

Overstag

Hallo allemaal;

Allereerst een heel hartelijk welkom aan Malika en Magali; gezellig dat jullie erbij zijn.
En ik hoop dat we onze creativiteit met elkaar kunnen delen.

Ik heb jullie al wel eens geschreven dat ik voorlopig niets nieuws wilde aanschaven, omdat er nog zo ontzettend veel ligt. Dat ik eerst wil proberen om het oude een beetje op te gaan maken.
Maar ja, ik probeer het wel. Maar als Sannie een leuke blogpost heeft over een supergave stempelwinkel het Stempelatelier, en je gaat dan kijken in hun webshop. Dan ga je wel eens overstag.
Dat is mij nu ook gebeurd. En ik moet zeggen, ik zal er nog wel eens gaan buurten.




Ik laat jullie de kaarten zien, die ik met deze supergave stempels heb gemaakt.
De achtergrond is met TeGekkeKrijtjes gedaan.
De stempels zijn van Inkadinkado en de tekst is van het Stempelatelier.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het is voor mij voor het eerst, dat ik zulke kaarten maak. Maar ik vond de tekst erg mooi. En het idee voor de achtergrond had ik weer ergens anders op een blog gezien. En mijn eigen draai eraan gegeven. En ik ben er erg tevreden over deze poging.
Blijkbaar vallen ze erg in de smaak, ik had ze vanmiddag meegenomen naar mijn moeder om ze te laten zien. Ik was er erg trots op, hoe ze geworden waren. En ben zonder kaarten weer thuis gekomen. Moeders heeft ze meteen maar gekocht en een bestelling voor nog een stel geplaatst. Gaaf hè.

10 opmerkingen:

  1. Nou het is je goed gelukt hoor en je moet maar denken alle begin is moeilijk. Die stempels zijn inderdaad heel mooi ik ga zo ook eens kijken. Succes met uitproberen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,

    Ziet er chique uit. Mooie manier voor "steun" kaartjes en hartjes onder de riem.
    Groetjes Sandra Lemmens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten de kleuren zijn schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart met erg mooie tekst ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dit zulke mooie kaarten,de kleuren maken je echt blij

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent heel goed geslaagd hoor met deze kaarten, want de
    kleuren zijn heel mooi en de stempel ook ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie gestempelde kaarten Cora. Mooi met de regenboogkleuren en bemoedigende tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes Cora. De tekst is echt top! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whow Cora, wat zijn ze prachtig en wat leuk hahahah gelijk verkocht.
    Super hoor
    Dikke knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst en vooral, hele mooie tekst.
    Daarna zijn de achtergronden ook geweldig! Heel mooie kleuren! Het is de eenvoud die ze zo maakt!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.