Volgers

zaterdag 17 augustus 2013

vakantie en weer beginnen

Hallo allemaal;

Zoals jullie wel gemerkt hebben, hebben we echt vakantie gehouden. En deze laatste week ook heerlijk genoten. En niet zo heel veel geblogd.
Nog een dagje naar de Efteling geweest en verder heerlijk gerommeld in huis.
Ik laat jullie een foto zien, van een activiteit van de vakantie, de mannen hebben in bomen geklommen. Dat is helemaal niets voor mij. Dus ik ben lekker met een boekje op het terras gaan zitten. Verschil moet er zijn toch?  Dick was helemaal in de gloria en nog harstikke fit, papa lag na 2 parcourtjes een beetje uit te hijgen.
Maar volgens de mannen is dit voor herhaling vatbaar. Volgens mij niet. Ben benieuwd wie dit gaat winnen.....
En dan is de vakantie echt over, volgende week weer naar school toe. Ik moet dit weekende al weer beginnen met werken.
Dus jullie zullen ook wat vaker berichten krijgen.


Ik ben voorzichtig al begonnen aan de kerstkaarten. Al moet de grote voorraad nog komen.
Maar het begint te komen. Ik heb me voorgenomen om niet zo veel aan te schaffen aan materiaal, en te kijken of ik het kan redden met wat ik allemaal nog heb.
Dus jullie zullen denk ik ook wel kaarten met oude technieken langs gaan zien komen. Maar ja, het is toch zonde om het weg te gooien niet..

Een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie erbij zijn. Ik hoop veel creativiteit en  ideeen met jullie te kunnen delen.

Ik laat jullie een kaartje zien, die ik voor de vakantie al gemaakt heb. Ik had het idee op een ander blog gezien. Geen idee bij wie. En vond het wel grappig om na te maken of te liften zoals ze het tegenwoordig noemen.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het DP is van het kruidvat.
En een restje behang gebruikt.
Een lintje wat ik nog had liggen.
En een ster uit de voorraad, gevouwen met Englisch Blend van Pickwick.

6 opmerkingen:

  1. Dit kerstkaartje noem ik dan maar MOOI groen van "oud" Cora ☺☺☺.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,

    Dat is echt een mannensport,bomen beklimmen, laat ze maar lekker gaan.
    Ook al met de kerst kaarten bezig, knap hoor, ik stel het nog even uit.
    Maar dit kaartje ziet er leuk uit, zo met je eigen bloem/ster erop.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan begrijpen dat meniet mee gaat de bomen in zou ik zelf ook niet doen maar voor de mannen is dat wel super gaaf.Je kaart is erg mooi en je heb gelijk dat je er aan gaat beginnen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's van de mannen activiteit, en fijn dat je zo
    genoten hebt van de vakantie !
    Je kerst kaartje vind ik heel mooi geworden ☺

    Gezellig weekend, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's van de boomklim partij en mooie kerstkaart Cora. Het is wel handig om nu al van start te gaan met het maken daarvan. Het bevalt mij in elk geval goed. Ik probeer elke week mee te doen met Yvonne's 52 weeks of Christmas.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt gelijk hoor zou ook niets voor mij zijn dat klimmen.
    Ook je kaartje is prachtig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.