Volgers

maandag 30 september 2013

Bakje en tandarts

Hallo allemaal,

Jullie hebben in vorige posten weleens gelezen over de knutselclub. Die is naar een zomerstop weer begonnen.
En we konden meteen lekker aan de bak. Lekker scheuren in tijdschriften.
En dat had dit als resultaat. Eerst de kleuren bij elkaar zoeken, dan scheuren en dan plakken op een schaaltje of een bordje. Heel simpel en ontzettend leuk om te doen.

En op het moment voel ik me niet zo heel gezellig. Ik had het hele weekend al behoorlijke pijn in mijn mond. Dat was aardig onder contolle te houden. Maar als ik iets heets dronk, zat ik echt tegen het dak van de pijn.
Vanmorgen de tandarts maar gebeld, en ik kon meteen langs komen. En waar ik al bang voor was een ontstoken zenuw. Hij heeft herstelwerkzaamheden gedaan, en over 2 weken mag ik voor een wortelkanaalbehandeling brrrr.
De verdoving is nu uitgewerkt en het begint weer behoorlijk te zeuren. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik hoop dat die 2 weken gauw over zijn.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    Wens je heel veel sterkte met je tand/kies dat kan gemeen pijn doen, je schaaltje met gescheurde stukjes ziet er leuk uit, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach jee, ja pijn aan je mond is een van de naarste pijnen. Ik hoop voor je dat het gauw voorbij zal zijn. Je hebt in ieder geval wel lekker geknutseld. Je schaal is erg leuk geworden. Sterkte en groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je toch niet te veel pijn hebt want tanden zijn krengen.
    Eerst met krijgen en later met ouder worden .
    Ik wens je veel sterkte .oh en je schaaltje is heel leuk zou ik bijna vergeten.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    Meid wat leuk dat schaaltje. Ik wil je veel sterkte toe wensen, met je zenuwontsteking.
    Dikke knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,
    wat een enig schaaltje heb je gemaakt! Mooi in deze kleuren. Heb jij dat ook dat je dan denkt: wat ben ik eigenlijk gelukkig zonder pijn in mijn mond. Dat realiseerde ik me vorige week niet....
    Heel veel sterkte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cora, wat heb je dit bakje prachtig gemaakt met al die verschillende papiertjes, leuk idee.
    Sterkte met je mond hoor, je zal zien normaal vliegt de tijd voorbij, maar twee weken wachten, dan kruipt de tijd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk schaaltje zeg en veel sterkte hoor met de pijn in je mond.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.