Volgers

maandag 2 september 2013

Kerst

Goedemorgen allemaal,
Heel zoetjes aan begint de inspiratie voor de kerstkaarten toch te komen.
Deze kaart heb ik in de vakantie gemaakt.
Het plaatje had ik nog liggen. En waar het patroon vandaan komt weet ik niet meer.
De glittersteentjes komen bij de Action vandaan. En het achtergrondje is een behangetje.
Het labeltje is een MDstansje.
Ik wil voor het eerst eens mee doen bij
Een Hoop Inspiratie Borduurkaartenblog
Fadengrafik
Ik heb dit nog nooit gedaan, dus ben benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ik heb de kaart volgens mij goed gelinkt enzo. En nu is het gewoon maar afwachten.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

22 opmerkingen:

  1. Wow Cora,

    Wat een werk! Leuk hoor.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat valt wel mee hoor Sandra. Het prikken en de kleurtjes uitzoeken kost wel tijd. Maar als je eenmaal bezig bent, is het heel rustgevend. Ik doe het te weinig borduren. Maar het ontzettend leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora
    weer een erg mooi kaartje leuk hoor het borduren
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cora
    Wat geweldig dat je ook meedoet bij de Fadengrafik en het E.H.I borduurkaartenblog, je kaart is prachtig, mooi geborduurd, en prachtig afgewerkt,
    Dank je wel voor je deelname aan de twee challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corrie,
      Ik het zoveel mensen doen, meedoen aan een challenge. Ik dacht ik waag ook eens een poging. En er zit dan meteen een stok achter de deur om een kaartje te maken....

      Verwijderen
  5. Hoi Cora. Leuk patroon heb je gebruikt op deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Cora, prachtig borduurwerk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cora,
    Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, super met het borduurwerk en de leuke label, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het echt een leuke kaart. Mooi ook met het labeltje! Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar kan ik maar op zeggen mooi, mooi, mooi


    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi en knap gedaan en succes met de challenge.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie borduurkaart Cora. De kleuren passen mooi bij het plaatje. Succes met de challenges.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cora,
    het is een supermooi kaartje geworden en die label erbij is echt tof! Succes bij de challenges!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart voor de kerst.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart en erg leuk dat je meedoet bij EHI borduurkaarten.
    Bedankt en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kaart is super mooi gemaakt het labeltje erbij maakt 'm helemaal af!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi borduurtje op je kaart, en het labeltje eraan
    is ook heel erg leuk ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuk idee, Cora, om zo'n labeltje met hetzelfde 3Dtje te maken.
    Het is een mooie kaart geworden. Je gaat vast winnen!!!!
    groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige borduurkaart en bedankt om mee te doen met onze challenge bij E.H.I.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cora, Wat heb je een prachtige kaart geborduurd! Zo mooi en zo prachtig van kleur! Leuk dat je meedoet bij de Fadengrafik! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een kunstwerkje geworden.
    Leuk hoor dat je mee doet.
    Knuffie
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Eine tolle Idee, mit dem kleinen Tag.Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge.
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.