Volgers

donderdag 5 september 2013

Kerst



Goedemorgen allemaal;
Ik heb de smaak te pakken hoor; ik heb op mijn vorige post zoveel leuke reactie's gehad. Echt ontzettend leuk om te lezen. Dus ik ga een nieuwe poging wagen.

Ik wil vandaag jullie een kaart laten zien, die mee gaat doen aan de challenge bij Yvonne. Zij heeft de 52 weeks of Christmas op donderdag. Waar je dus elke donderdag een kerstkaart voor kan maken.
Deze week heeft ze een wedstrijd; en de challenge is om een kaart te maken met restjes papier en wat je al een poos hebt liggen.
Ik wil deze kaart insturen. Gemaakt van oude kerstkaarten.
Als ik het goed begrepen heb, voldoe ik denk ik aan de voorwaarden voor de challenge.
Ben benieuwd wat Yvonne ervan vind. En naar jullie reacties ben ik ook benieuwd.



14 opmerkingen:

  1. ik vind het super leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is lollig. Nou weet je ook wat mozaÏk is! :)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om oude kerstkaarten te gebruiken.
    Heel leuk kaartje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cora
    Je kent mij niet maar kwam je naam tegen bij het blog van EHI wat maak je leuke creatie's. Deze is ook weer heel mooi ben meteen volger van je blog geworden.

    Groetjes José
    http://seetjelimlamfrutsels.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met restjes kan je vele kanten op,
    ik vind deze helemaal super ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof gedaan, mooi gerecycleerd!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee om de oude kaarten te verwerken in een nieuwe kaart. Wat moet je anders altijd met die kaarten gaan doen. Heel tof gedaan.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Wat een geweldig mooi kaartje.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cora,

    Je was me alweer voor, bedankt voor je bericht op mijn blog.
    Je hebt ook alweer leuke kaartjes gemaakt en met challenges mee gedaan, wat goed van je.
    Leuk om zo oude kaarten te recyclen, succes met e challenge.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.