Volgers

vrijdag 27 september 2013

Kerstkaart Challenge

Hallo allemaal;

Ik wil eerst mijn nieuwe volger Misseke van harte welkom heten.
Leuk dat je mijn blog hebt gevonden, en ik hoop onze creativiteit met elkaar te kunnen delen.

En dan nu mijn kaartje. Yvonne heeft op haar blog elke week de 52 weeks of christmas. En nu dan een challenge, het moet een kerstkaart zijn. Met een eigengemaakt bloementje erop.

Ik heb deze keer gekozen voor een geborduurde kerstkaart. Het patroon komt uit een heel oud borduurboek wat ik nog had. Het bloementje is een combinatie van stansje van Marianne en Nellie Snellen.
Ik heb behangpapier gebruikt om ze te stanzen en ze iets aangezet met goudkleurige inkt.
Ik hoop dat ik aan de voorwaarden voldoe, en anders is het gewoon een hele leuke kaart vind ik.



En Petra heeft een candy op haar blog.
Bij 1250 volgers geeft ze een ontzettend leuke candy weg. Ze heeft ontzettend leuke ideeen, dus het is zowiezo de moeite waard om eens te gaan kijken.

10 opmerkingen:

  1. Wat maakt het uit of je wint als jij hem leuk vind dat telt ,en hij is leuk anders dan bij ons maar dat mag.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, het is sowieso een heel leuk kaartje en een echte kerstkaart! Leuk de samengestelde bloem...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij blijft ook nog in de Kerstsfeer hangen...mooi kaartje. Inderdaad een leuke bloem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kerstkaart, erg leuk dat erbij hebt geborduurd, wat een tijd/werk zit daar in.
    mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kerstkaart Cora, mooi geborduurd, de bloem is echt een blikvanger.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie kaart. Het bloemetje vind ik ook top.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om het met behangpapier te maken .
    Leuke kaart geworden.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart weer Cora, mooi zo met deze geborduurde kerstman!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je met de maandelijkse challenge meedoet Cora! Mooie kerstbloem zit er op je kaart!! helemaal volgens de opdracht ;-) Dankjewel!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.