Volgers

donderdag 19 september 2013

Kerstkaart

Hallo allemaal,
Het is weer donderdag vandaag en dus weer tijd voor Yvonne 's 52 weeks of Christmas.

Deze keer ben ik lekker kruissteekjes aan het borduren geweest. De stof en het garen had ik nog liggen.
En het patroon komt bijJessica vandaan. Echt die heeft ontzettend veel patronen die je gratis kunt downloaden. Een aanrader.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Ik vond het erg leuk om te doen, en er ligt nog stof en garen. Dus dit zal zeker niet de laatste kaart zijn, met kruissteekjes.

7 opmerkingen:

  1. Wow wat een monnikenwerk!
    Mooi gelukt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, dat is weer eens wat anders! Wat een werk!! Mooi gedaan en dankjewel voor het meedoen deze week!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,

    woh...wat een leuk borduurwerkje, dat is best nog wel veel werk geweest.
    Heel leuk voor een kerstkaartje.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi geborduurd zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk weer eens wat anders!! Mooi geborduurd.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whow zeg, wat een geweldig mooie en vol geduld gemaakte kaart.
    Dat zou ik nou echt niet kunnen.
    complimenten.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.