Volgers

maandag 16 september 2013

Pyramids


Goedemorgen allemaal;
Ik hoop dat jullie een lekker weekend hebben gehad. Het weer was wel niet zo heel best; maar uitstekend geschikt om te freubelen.
Ik ben eens aan het opruimen op mijn hobbykamer, en dan kom je vanalles tegen.
Dus het voornemen is nog steeds, alleen iets aanschaffen als het echt nodig of op en aangevuld moet worden. En tot nu toe gaat het prima......
Ik wilde jullie een kaartje laten zien. Het is al een oudje van voor de vakantie.
Maar wel leuk. Een beetje van mezelf en wat uit een pakketje van zuslief.
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Ik ga lekker aan mijn maandagse werkzaamheden, wassen strijken enz...

14 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,

    Ik ben net klaar met mijn maandagse werkzaamheden en kom nu je nieuwe kaart bekijken, ik vind 'm super leuk en erg knap dat je je houdt aan het gebruiken van dingen die je nog hebt!!!

    Fijne dag verder,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb je leuk gemaakt dit kaartje, heel mooi ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    ik vind hem heel bijzonder! Grappig dat je overal wat vandaan hebt! EN dat dit als resultaat! Leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn huis is ook weer schoon. Nou ja de wekelijkse dingen dan.
    Leuk kaartje heb je gemaakt en de kleuren vind ik prachtig.
    Het is zeker knap dat je geen nieuwe spulletjes koopt dan wat je nodig hebt of op is.
    Ben pas weer naar de beurs geweest. Misschien dat ik het kan als ik echt geen plaats meer heb. :)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje ziet er erg leuk, een beetje van dit en een beetje van dat geeft een erg leuk resultaat Cora!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Cora!
    Lekker zomers met die vlinder. Dat kan ik wel gebruiken na dat ellendige weer van afgelopen weekend.
    Lekker hè opruimen. De ruimte, de terug gevonden spulletjes. ;)
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vindt het echt heel mooi vooral de kleuren.
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een speciaal kaartje vind ik dit! Leuk dat je met vanalle materiaal datvje hebt liggen en gekregen zoiets kan maken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke en mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dame, het is weer een prachtig kaartje geworden hoor.
    Leuk is dat, om altijd wat extra's toe te voegen aan kant en klare modellen.
    Doe ik ook.
    Ik was te moe om ook maar iets te freubelen want ja, na zo een drukke week was er in het weekend ook huishoudelijke werk om te doen. Was wegwerken en zo. Maar goed, het weer nodigt wel uit om lekker te knutselen dus zodra ik klaar ben met mijn klusjes van de moestuin (bonen verwerken en een paar bieten) staat er knutselen op mijn programma.
    Fijne dag en liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Cora, ik zag dat je volger bent geworden, dus daarom neem ik ook een kijkje bij jou en ben ik volger van je geworden. Leuk om je kaartjes te zien, en deze ken ik. Ik doe dat ook graag lekker mijn eigen draai aan geven. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart Cora leuk om zo je idee erin te verwerken.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.