Volgers

donderdag 10 oktober 2013

Kaartje voor Yvonne

Hallo allemaal,
Het is weer donderdag, dus weer tijd voor een kaartje bij Yvonne.

Eentje die ik heb gemaakt in de vakantie.
Het plaatje en het patroontje zijn al een oudje. Geborduurd met DMC-garen. En afgewerkt met wat plaksteentjes.
En er is weer eentje klaar voor de voorraad.

En leuk om te horen Yvonne gaat na de kerst gewoon door met de weeklijkse challenge en heeft er een nieuw blog voor aangemaakt.
Hier is de LINK
Deze week heb ik niet heel veel kaarten gemaakt. Ik ben heerlijk aan het breien, een sjaal voor komende winter.
Ik heb een nieuwe jas gekocht en ik had zulke leuke wol gezien bij de Zeeman. Dus ja, een leuke steek opgezocht; de 2kleurige patentsteek. Ik heb een moeder die heel veel breit en die kwam met dat idee. En ik moet zeggen hij wordt erg leuk. Ik laat jullie het resultaat wel zien.

8 opmerkingen:

  1. Weer een leuke geborduurde kerstkaart Cora. Ben benieuwd naar de sjaal die je aan het maken bent.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,

    Super leuk kaartje met een leuk plaatje en erg mooi geborduurd!!
    Sukses met je sjaal!!, ben benieuwd naar het resultaat,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Jij hebt je voorraad al goed opgebouwd cora! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurkaart Cora - supermooi geheel.
    Succes met de sjaal !

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,
    dat ziet er weer gaaf uit zeg! En breien is natuurlijk ook leuk. Lekker op de bank. Ben benieuwd hoe het wordt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.