Volgers

donderdag 7 november 2013

Donderdag is Yvonne's dag


Hallo allemaal;

Het is weer donderdag en dat betekent dat het tijd is voor Yvonne's 52 weeks of christmas.
En deze keer is de vraag of het een kerstkaart kan zijn met een kerstboom erin verwerkt.
En laat ik nu net deze week met gedeeltelijk embossing aan slag geweest zijn, met dit als resultaat.



Ik had de uitgebreide uitleg op een engelse site gezien, en ben dat voorzichtig aan het proberen geweest. Het is niet zo heel moeilijk, al zijn er wel wat probeersels in het ronde archief beland.
En waarom ik zo heel voorzichtig ben, zal ik uitleggen. Ik heb al een paar jaar een Vagabond als stansmachine. En voor 2 jaar geleden, had ik ook eens een foefje gezien op het net. Om iets te embossen op een manier zoals het niet in het boekje stond. En je raad het al waarschijnlijk, mijn machine slaat helemaal vast. Net buiten de garantieperiode, opgestuurd naar de leverancier. Maar helaas hij kon niet meer gerepareerd worden. Dus ik heb van mijn liefje een nieuwe gekregen. Er werd wel bij gezegd, dat ik dat soort gekke dingen niet al te vaak moest doen.....
Dus ja, ik luister niet altijd naar mijn hubbie, maar dat lijkt me nu wel verstandig.
Ik ben best wel tevreden met hoe deze serie kaarten geworden is, en ik realiseer me nu ineens dat het ook voldoet aan de term CAS-kaart. Dat is niet helemaal mijn ding, omdat ik er nog er bij moet nadenken. Maar bij deze kaarten was dat helemaal niet nodig. Dat ging eigenlijk vanzelf, zou ik het een beetje doorkrijgen hoe dat CAS eigenlijk werkt?

Vanmiddag zijn we met de kinderen op de club aan het knutselen geweest. En hoe dat gegaan is, en wat we gemaakt hebben dat lezen jullie morgen weer.

5 opmerkingen:

  1. Woww dat is nog eens apart, hele mooie kaarten hoor ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Ziet er mooi uit zeg!! En missie volbracht: kerstbomen :-)
    Leuk dat je meegedaan hebt met mijn challenge!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great cards Cora. I love the embossed tree.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaarten geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.