Volgers

maandag 4 november 2013

Embossing

Hallo allemaal,
Het is weer een poosje gelden dat jullie wat van me gehoord hebben.
Druk geweest met vanalles en nog wat, manlief die een slijmbeursontsteking krijgt. En zo ben je lekker bezig.
Ondertussen wel bezig geweest met mijn kerstkaarten.
Ik kreeg deze week het bericht dat mijn aanmelding voor de kerstmarkt binnen is. Dus nu gaan we in de turbo-modus.

Dit is een oude techniek, inkt op een embossingfolder. Maar het effect is wel heel leuk.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

15 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Cora!!
    Sterkte met de zieke en drukte, maar ook lekker freubelen hoor!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee, Torretje, nou, ik vind ze gaaf!!
    Leuk dat je weer op de kerstmarkt mag staan.
    Dat wordt wel hard doorwerken.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    Dit ziet er super uit, mooie achtergrondjes krijg je zo, helemaal top, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zijn dit Cora! Je krijgt het nog druk zo te lezen....succes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou ik vind die techniek heel erg leuk maar doe je dan de embossingmal onder de inkt . Ook deze kaartjes zijn leuk natuurlijk.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een stel prachtige kaarten gemaakt,
    nu op naar de volgende ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi effect heb je verkregen. Hele mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cora, al is het een oude techniek zoals jij zegt, ik vind je kaarten prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten heb je gemaakt,mooi effect met de embossing erbij.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Cora, het is werkelijk prachtig hoor.
    Dikke knuffels en leuk overigens dat je aanmelding er door is.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Cora,
    wat leuk bedacht! Ik vind ze alle drie erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaarten zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaartjes Cora - prachtig mooi zo die embossingfolder met inkt.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.