Volgers

woensdag 11 december 2013

Kerstmarkt

Hallo allemaal,
Ik ben net terug van de kerstmarkt. En kan het toch niet laten jullie even verslag te doen.
Het is echt geweldig verlopen, de hele dag door stonden er mensen aan de kraam. Gelukkig was Dick er 'smiddags anders had ik geen eens een plaspauze kunnen nemen..... En er is ook nog lekker verkocht ook. Ruim 55 kerstkaarten en een heel stel kadotasjes en doosjes.
Dus wat mij betreft, volgend jaar weer.

Ik had gisteren dit kaartje nog gemaakt. Die is inmiddels ook van eigenaar gewisseld. De achtergrond is gemaakt met de Te Gekke Krijtjes. Ik had voor Sinterklaas de metalic krijtjes gekregen, en die hier ook gebruikt. Alleen kun je dat niet goed op de foto zien.
De stempeltekst is van Inkerbell en de ijskristallen komen van een stempelvel van de Action.
In het echt is de kaart veel warmer van kleur. Maar dat kreeg ik niet voor elkaar.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik ga nog wat freubelen, want de voorraad moet weer aangevuld worden.
Groetjes en tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie combinatie! Geweldige stempel!! Ik kan me voorstellen dat de 'real one' warmer van kleur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje. Leuk dat het zo vlot gaat op de kerstmarkt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je dat de kerstmarkt goed verlopen is en ook nog verkocht dat is altijd leuk .je kaartje is heel mooi .leuk gestempeld.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat goed!! dat er zoveel kaarten zijn verkocht.
    dit kaartje ziet er ook leuk uit. mooi gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart met een mooie tekst..
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.