Volgers

zondag 1 december 2013

Ringen

Goedeavond allemaal,
Ik wilde jullie een kaartje laten zien.
Schoonmama plaatst regelmatig een bestelling bij me en deze keer was het een kaartje voor een huwelijksjubileum.

Het patroon komt bij Bergkaarten vandaan.
Het gebruikte papier zijn restjes kadopapier en de binnenkant van enveloppen. Wat glittersteentjes en een stukje papier uit een blokje van de Action. En dit is het resultaat.
Ik had het een poos niet gedaan, maar het was weer superleuk om te doen. Voor herhaling vatbaar dus.
De computer is weer terug bij de dokter vandaan. En helemaal in orde. En nu is het dringen geblazen om erop te kunnen. Dus jullie moeten nog even geduld hebben voor de nieuwe foto's.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    wat een bijzondere kaart heb je gemaakt! Nog nooit eerder gezien en ik vind het dus dan ook heel origineel! Mooi voor een 50 jarig huwelijksfest.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart, mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow Cora, wat een schitterende kaart. Lijkt me niet eenvoudig.
    Complimenten weer hoor.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is erg mooi gedaan Cora! Ik ken het irisvouwen en deze is zeker niet zo simpel om maken. Complimenten. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe heb je dát nou gedaan? Wat een gaaf kaartje zeg! Daar zullen het bruidspaar en je schoonmama wel blij mee zijn.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Cora, wat heb je dit prachtig gemaakt, je hebt er een schitterende kaart van gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cora,

    Schitterend, wat heb je dit leuk gedaan!!! Echt heel gaaf!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aparte kaart, ik vind hem geweldig !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.