Volgers

vrijdag 20 december 2013

We gaan nog

even door. Alle kerstkaarten zijn nu de deur uit. Ik heb samen met Dick voor de kinderen in de klas nog kaarten zitten maken. Hij wilde graag een kaart met Kerststerren ,dus we zijn weer aan de vouwerij geslagen. En vanmorgen heeft hij ze meegenomen naar school. Dus deze missie is weer geslaagd.
Ik weet niet hoe dat bij jullie op school gaat, maar bij ons geven ze al vanaf groep 1 elkaar met de kerst een kaartje. En als ik eerlijk ben, vind ik dat een beetje onzin. En ben ik niet van plan om er veel geld aan uit te geven. En omdat hij een mama heeft die veel materiaal heeft, maken we ze elk jaar zelf.
Hij zit dan wel te mopperen omdat hij het best veel werk vind, maar uiteindelijk vind hij wel leuk om te doen.

Ik heb nog een kaartje die ik aan jullie wilde laten zien. Eigenlijk had hij gisteren bij Yvonne geplaats moeten worden, maar dat lukte niet meer.
Ik weet niet van welk merk het afdrukje is. Hij is ingekleurd met Aquamarkers. Het papier komt uit verschillende blokjes van kruidvat en de Xenos. En de rode klok is bij Zeeman vandaan.
Voor mij is het echt nog proberen met de Aquamarkers. Ik ben er voor mijn gevoel nog niet echt handig in. Met aquarelpotloden gaat het wel beter. Maar ik vind de juiste kleuren zoeken, en lichtinvallen aanbrengen best wel moeilijk.
Hoe doen jullie dat allemaal?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Cora!! En helemaal niet erg hoor, dat hij een dagje later is.. De 52 weken zijn rond! Heel erg bedankt voor het meedoen, fijne dagen en hopelijk tot volgend jaar!!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart.
    Mijn kinderen geven elkaar ook allemaal een kaartje, maar 90 stuks is me echt teveel om te maken hiervoor + dat ze zo bij het oud papier belanden.
    Medebloggers krijgen een zelfgemaakte kaart en af en toe een familielid die er wel waarde aan hecht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Cora en dat kerstkaarten geven aan elkaar, tsja, lichtelijk overdreven..denk ik, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    ik vind je kaartje erg leuk !En het inkleurend ziet er goed uit.
    Bij ons op de basisschool gaven kinderen elkaar welkaartjes maar niet echt aan iedereen hoor. Daar kun je toch niet aan beginnen??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.