Volgers

donderdag 12 december 2013

Yvonne's dag

Goedemorgen allemaal,
Het is weer donderdag en dan is het weer tijd voor Yvonne's 52 weeks of christmas.

Ik ben nog lekker bezig met de kerstkaarten en wilde jullie er nog eentje laten zien. Dat zal deze dagen wel meer gebeuren, want ik ben nog niet klaar.

Het is er al eentje die ik van de zomer geborduurd heb, en nu verder afgewerkt. Volgens mij is het een patroon van Jokke de Vette. En het plaatje is er een van Mireille.
Ik neem een duik onder de douche, en dan ga ik zo lekker naar mijn eigen knutselclub.

7 opmerkingen:

  1. Ik heb toch altijd wel bewondering voor die geborduurde kaarten. Zelf kan ik het niet meer. Hij is mooi geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,
    Prachtig is je kaartje in vrolijke kleurtjes, heel mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat een werk weer Cora, mooi gedaan en hele mooie kleuren!
    Dankjewel voor het meedoen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een mooie kaart met super leuk patroontje!!!
    Wat leuk dat je verkoop zo goed gegaan is!!!!Toppie!!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart, prachtig dat geborduurde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met heel mooi borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze vind ik ook mooi met die geborduurde rand !

    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.