Volgers

donderdag 2 januari 2014

Donderdag is weer Yvonne's dag

Hallo allemaal;
Het is weer donderdag, en dat betekende vorig jaar Yvonne's 52 weeks of Christmas.
Gelukkig gaat Yvonne dit jaar ook weer door met de kerstkaarten.
En heb ik weer een bijdrage voor de eerste keer van dit jaar.
Ik wilde met dit kaartje meedoen. Nu dit kaartje, eigenlijk zijn het er twee.
Ik was zo lekker bezig, dus vandaar.

Het zijn kaartjes gemaakt met Te Gekke Krijtjes. Wat stikkers en een stempel van Inkerbell .De techniek komt bij Sannie vandaan. En heet de lichtinvaltechniek. Ik ben er nog niet zo'n ster in. Maar aldoende leert men toch?




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stempel, prachtige kaarten !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je dit supergoed deed Cora! Ook van mij de beste wensen voor 2014!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag van mij even een zelfde berichtje voor iedereen... Om te laten weten dat ik in ieder geval even langs ben geweest om je kaart te bewonderen! Super leuk dat je (weer) meedoet dit jaar!! Of het nou éénmalig of het hele jaar is, ik vind het echt heel leuk dat er weer zoveel enthousiasme is!! Dankjewel!!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm heel mooi geworden hoor!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.