Volgers

zondag 9 februari 2014

Dingen afmaken en opnieuw beginnen

Hallo allemaal,

Het is al een poosje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben. Ik heb van verschillende blogmaatjes een mailtje wat er aan de hand was. Wel ontzettend lief, die contacten.
Ondanks dat we elkaar nog nooit gezien hebben, heb je met sommige mensen via de computer en het bloggen natuurlijk een goed contact. En daar ben ik wel heel blij mee.
Maar er is helemaal niets bijzonders aan de hand. Alleen heel druk met vanalles en nog wat. Op het moment erg druk met werken en een nieuwe verslaving aan Pinterest en het haken van granny square's.
En nu over de titel. Dingen afmaken en opnieuw beginnen. In een vorige blogpost heb ik het gehad over de trui van Dick. En om het nieuwe jaar goed te beginnen,dacht ik om hem maar af te maken. Anders had hij het niet eens meer aangekund, want hij groeit waar je bij staat.
Hij is niet zo blij op het moment dat de foto gemaakt werd, want aan dat verplichte heeft hij een hekel. De trui vind hij helemaal geweldig en draagt hij heel vaak.
En nog een project wat inmiddels is afgemaakt, mijn granny deken is eindelijk af.
Tot grote vreugde van Dick, want die gebruikt hem heel vaak om lekker onder te kruipen.
En ik ben er ook erg blij en als ik eerlijk ben ook wel trots op.
Hij is heerlijk warm en heeft voor mij een beetje, zeg maar emotionele waarde. Ik heb restjes wol gebruikt van allerlei andere brei en haakprojecten.
Dus elke keer als ik er naar kijk, die ik de dingen die er ook mee gemaakt zijn.
En het nieuwe project? Een nieuwe deken voor de dochter van mijn vriendin. Dus als ik er niet zo vaak ben, dan ben ik of lekker aan het snuffelen op Pinterest of lekker aan het haken.
Over Pinterest gesproken, boven aan mijn blog staat een linkje van mijn Pinterestbord, dus als je zin hebt om tte kijken wat ik leuk vind. Dan ben je van harte welkom. Gewoon op het linkje klikken.

8 opmerkingen:

  1. Oh, gelukkig. Alleen maar druk, druk, druk!
    Mooie trui hoor. Maak je helemaal geen kaarten meer?
    die grannies is wel heel veslavend. Ik weet er alles van. Op mijn blog staat ook ergens zo'n deken.
    Erg leuk om te doen en lekker ontspannend.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel hoor Trees, ik maak nog wel kaarten. Alleen niet meer zo veel als voorheen. Want de vierkantjes roepen me ook.
    En er zit jammer genoeg maar 24 uur in een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Cora jij bent zeker druk bezig geweest, wat een mooie trui, prachtige gehaakte grannies , en je komt vanzelf wel weer een keer voorbij hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    wat je gemaakt hebt is erg leuk! Heerlijke warme trui voor Dick. Mijn jongens zouden het ook niks vinden om te moeten poseren.
    Fijn dat hij er blij mee is.
    En je deken is ook super! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je granny square deken is geweldig!! Ik ken het hoor, maar 24 uur in een dag helaas. Ben ook nog wel bezig met kaarten, alleen zijn er nog zoveel andere dingen die gedaan moeten worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag zeker trots zijn op wat je zelf gemaakt hebt, ik vind zowel de
    trui als de granny deken geweldig, ik ben zelf nu ook met een granny
    deken bezig, maar natuurlijk ook met de Crochet Along 2014, daar zal
    jij dan ook vast van gehoord hebben, het patroon van de deken is zoooo
    leuk en iedere week een stukje erbij, nou ik zie jouw knutsels wel
    weer verschijnen ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mag trots zijn op de trui en de deken meissie. Geweldig gedaan.
    Heb nog geen tijd om op pinterest te kijken zo werken, en een lange dag.
    Maar dikke knuffels en liefs en geef me vriendje een knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zal het je een rust geven dat die deken af iis. zal een heel krwei geweest zijn! Hij ziet er fleurig uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.