Volgers

zaterdag 8 maart 2014

Bestelling

Hallo allemaal,
Je hebt wel eens van die periode's dat je druk bent met vanalles en dat er voor je gevoel niets uit je handen komt.
Nu volgens mij heb ik daar nu last van.
Ben met vanalles bezig, maar het schiet niet op of het komt niet af.
Ik wilde jullie deze kaarten laten zien. Af en toe plaatst mijn schoonmoeder een bestelling. Met als reden dat ze dan idee geval een originele kaart heeft. En daar heeft ze wel gelijk in. Deze keer waren het kaarten voor een huwelijksjubileum.
Bij zo'n bestelling probeer ik altijd een stel te maken. Dan heeft ze keus, en vaak draait het er dan op uit dat ze ze allemaal koopt. Heeft ze meteen een voorraadje.
En nu de kaarten;

Voor deze kaart ben ik weer eens in een lade gedoken. Ik heb in het verleden veel met Irisvouwen gedaan. Maar op het moment komt er niet zo heel veel van. Al die andere leuke technieken die er bij gekomen zijn.....
Maar ik wist dat ik dit patroon van Bergkaarten nog had liggen. Dus maar eens uitgeprobeerd. En wel weer geslaagd, vond ik. Het hartje wat onderaan hangt komt van een kadootje af. En paste er prcies bij.
En deze kaart is een combi van oud en nieuw. De stansen die gebruikt zijn, zijn redelijk nieuw. Het plaatje is al een oudje. Maar vond ik wel passen in deze combi. Ik heb geprobeerd om met de TeGekkeKrijtjes het embossing te kleuren, maar ben voor mijn gevoel een beetje uitgeschoten. Het is ook veel roder geworden als ik gewild had.
Maar schoonmama vond het een enige kaart. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
En dit is al een hele oude die ik nog had liggen. Ooit eens gekregen en het dan zonde vinden om het weg te gooien.
Het gedeelte met de duifjes zit er los in, met een stukje eraan waar je nog wat op kan schrijven.

Het is een heel verhaal geworden, en ik ben benieuwd naar jullie reactie's. Ik vind het altijd ontzettend leuk om die te lezen.

7 opmerkingen:

  1. Oh meid, wat een geweldige kaartjes heb je weer gemaakt.
    Ik zit weer ff op slot met freubelen. Komt wel weer.
    Knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil, dat gebeurt bij mij ook wel eens. En dan laat ik het een poosje liggen en dan komt het vanzelf weer opborrelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal erg mooi, maar de iriskaart is mijn favoriet, doe het zelf op dit moment ook, erg leuk om te doen.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bezig geweest! Ik vind vooral de eerste heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor al die huwelijkskaarten en ik vind ook de eerste erg mooi. Leuk zo met die gezichtjes. Je bent weer lekker bezig. Ik heb een rust periode gehad en nog wel. Door een peesontsteking gaat alles heel traag!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi stel trouwkaarten. Vooral die met de duiven vind ik erg leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.