Volgers

donderdag 24 april 2014

Donderdag =

Goedemorgen allemaal,
Het is weer donderdag vandaag, en dat betekent dat het Yvonne's dag is. Dus is het weer tijd voor een kerstkaart.
En dit is de kaart die ik gemaakt heb. Het komt uit een hobbydots pakketje, wat ik gekocht heb bij de Boekenvoordeel.
Het werken met hobbydots vind ik enig, maar lievehelp wat is het een gepriegel soms! Dus mochten jullie een handige tip hebben, bijvoorbeeld tegen het wegspringen van de dots; dan houd ik me aanbevolen.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig zijn je dots toch nog op je kaartje terecht gekomen...:-) en dat ziet er mooi uit!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! Ik ken de hobbydots niet, ja ken ze wel, maar werk er niet mee...
    Er schijnen speciale potloden te zijn die een plakpunt hebben. Is dat wat?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het iseen erg mooi kaartje. Ik waag me maarniet aan de hobbydots, omdat ik het niet kan.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.