Volgers

maandag 14 april 2014

Haken, kleuren wisselen met granny's





Hallo allemaal, Ik denk dat we allemaal hier wel eens tegenaan lopen, als we aan het haken zijn. Het wisselen van kleuren in een granny square. Maar dit kun je volgens mij in alle haakwerk gebruiken. Wat ik zo vervelend vind van het wisselen van kleuren is het afhechten van alle draadjes. Ik heb voor een poos terug een filmpje gevonden, wat voor mij heel goed uitlegt hoe dat op te lossen. Misschien hebben jullie er ook wat aan. Ik doe het al een poosje op deze manier, en het bevalt mij erg goed. Ik hoef geen draadjes meer af te hechten. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

2 opmerkingen:

  1. Dat is handig!!!!!!!!!!
    Als ik weer een haaknaald vast heb ga ik dat ook doen. Bedankt!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel handig. Dank om het met ons te delen. Zonnige groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.