Volgers

zaterdag 26 april 2014

Nog een tip

Wat is het toch handig dat je berichten van tevoren kunt plannen.
In mijn vorige blog over theebloemen stond er ook een linkje naar Adriana.
In dat berichtje schreef ze hoe je leuke theebloemen maakt met stansen.
Ik kreeg ineens het idee om het ook eens met hoekponsen te proberen.
Ik heb ze toch nog liggen, en het is zonde om ze te laten verstoffen in de kast.
En ik moet zeggen het werkt, het effect is best wel leuk.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk Cora,
    Zo zie je maar als je ineens leuke ideetjes krijgt hoe dat uit pakt. Ja echt leuk
    Knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn erg leuk geworden!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.