Volgers

maandag 21 april 2014

Theebloemen

Goedmorgen allemaal,
Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar er zijn wat dingen veranderd op mijn blog. Ik heb een beetje schoonmaak gehouden. Wat dingen weggehaald en een nieuwe pagina toegevoegd. Op die pagina, zullen in de toekomst filmpjes verschijnen die ik handig vind, met tips en dergelijke die ik met jullie wil delen.
Ik ben nog aan het uitvogelen hoe alles werkt, maar dat moet gaan lukken.

Ik wil jullie deze keer een kaart laten zien, die ik gemaakt heb met een theebloem.
Eigenlijk heel simpel, je gebruikt er een theebloem voor. Een behangrestje en een stempel van het stempelatelier.

Ik vind het effect elke keer weer heel anders. En het wordt bij ons in de gemeente erg gewaardeerd, dit soort kaarten. En ik vind ze leuk om te maken. En ik krijg nog steeds van iedereen zakjes, er staat nu zelfs bij ons in de kerk een bakje bij de koster, om de zakjes te sparen.

De uitleg voor de theebloemen komt HIER vandaan. Er is inmiddels ook een andere uitleg om ze uit te stansen, ik heb het nog niet geprobeerd; maar het is wel een aanrader. Die uitleg vind je ook bij Adriana en staat HIER.
Veel plezier met vouwen.

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de theebloem! Ook een speciale pagina met tips en filmpjes is erg handig!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel mooi kaartje hoor.
    Knuffels en bedankt voor de links.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met een prachtige bloem. Bedankt voor je uitleg via andere blogs.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super kaartje, heel gaaf gemaakt ☺
    Gezellige en fijne paasmaandag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en wat een mooie bloem .
    ook bij mij worden de zakjes bewaard en gebracht.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat deze kaarten zo in de smaak vallen. Ja dat is het leuke van de theezakjes: dat het effect zo verrassend is. En hoe meer je vouwt hoe sneller je ziet welk hoekje van een zakje een leuk effect zou kunnen geven.Fijn dat je de linkjes erbij hebt gezet!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is lovely Cora. I love the flower.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Cora, dat is slim om in de kerk zo'n bakje te plaatsen. Dan gaat het sparen en stuk sneller. De kaart is heel mooi geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.