Volgers

donderdag 10 april 2014

Zomaar

Goedemorgen allemaal,
Het weer is wel meteen omgeslagen hè. Ik moest gisteravond nog de deur uit, en ik heb mijn winterjas maar aangetrokken.
Ik had het gewoon koud.
Nog bedankt voor al jullie reactie op de vorige post. Ontzettend leuk om te lezen en het stymuleert om door te gaan met bloggen.
Ik wil graag Nienke en Gaby van harte welkom heten op mijn blog. Ik volg jullie al een tijdje en vind het gezellig dat jullie nu ook bij mij zijn aangeschoven.
Maar het is weer donderdag vandaag en dat betekend Kerstkaartendag bij Yvonne. Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat voor gemaakt heb.
Maar ik had ineens deze week inspriratie dus vandaar.
En ik was zo lekker op dreef, ik heb er meteen maar een stel gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met de TeGekkeKrijtjes en ik heb onderandere metallic krijtjes gebruikt. Maar dat zie je niet zo goed op de foto. In het echt zie je er wel een glittertje/ glansje overheen.
De sterren en de tekst heb ik gestempeld. Maar welk merk inkt, geen idee. Het komt uit een stempelwiel van de Boekenvoordeel vandaan.
Ik benieuwd wat jullie hiervan vinden.

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten zijn dat met een mooie tekst. Lekker toch die krijtjes!
    Erg leuk om mee te werken. Jij hebt alvast weer een paar kerstkaarten. Ik zou dat ook moeten gaan doen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die leuk gemaakt zeg, heel gaaf ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave serie zeg. De tekststempel is ook erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat lekker. Vier kaarten tegelijk. Leuk gedaan, mooie tekst ook.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.