Volgers

woensdag 7 mei 2014

Aapje

Hallo allemaal,
Ik heb weer iets om aan jullie te laten zien. Net als een heleboel mensen ben ik inmiddels behoorlijk besmet geraakt met het haakvirus.
En bij de Kruidvat hadden ze voor een poosje terug een pakketje in de aanbieding. Garen, haaknaald en een boekje met patronen.
En ik kon de verleiding niet weerstaan, dus mee naar huis genomen. En lekker aan de haak gegaan, het was een gepriegel. Maar wat ontzettend leuk om te doen, en wat is hij leuk geworden. Zoonlief heeft hem meteen in beslag genomen. Er staan nog een stel andere patroontjes in, dus die worden zeker nog eens een keer gehaakt.

Er stond een linkje in het boek, waar je ook gratis patroontjes kunt vinden.
Hier kun je die patronen vinden.



4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig! Logisch dat zoonlief hem gelijk heeft ingepikt...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een dotje! Ik krijg de kriebels, maar mag nog ff niet haken. Helaas.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er schattig en gaaf uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en grappig aapje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.