Volgers

woensdag 28 mei 2014

Elfje



Goedemorgen allemaal,
Wat een weer hè, het is goed voor de tuin moet ik maar denken. Maar echt vrolijk wordt ik er niet van.
Ik wil jullie een kaartje laten zien die op de knutselclub is gemaakt. En het leuke van de club is, dat we met oude en hele simpele materialen, toch hele leuke kaarten maken. We moeten het doen met de spullen op de club, en dat stymuleert wel je creativiteit.
Dit is al een oud plaatje, maar met achtergrondpapier in de goede kleur, en een geemboste en gekleurde vlinder erop; vind ik dat hij er wel mee door kan. En jullie wat vinden jullie ervan?

En ik heb mezelf eens verwend, ik had nog boekbonnen liggen. Dus mezelf eens verwend met twee haakboeken. Er zitten zulke leuke patronen in. Ik heb zitten kwijlen. Dus als jullie me missen, ik ben aan het haken......





6 opmerkingen:

  1. Rustig maar mooi! Haak'se!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje, hoor! En leuk dat jullie alleen oude en simpele spullen werken. En ja, dat haken wil wat. Ben er ook gek op.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi engelenkaartje Cora! Ook tof dat het allemaal mogelijk is met oude en simpele spulletjes. Je creativiteit de vrije loop geven en dan kom je al ver. Echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.