Volgers

maandag 19 mei 2014

Hobbydots

Goedemorgen allemaal,
Wat een heelijk weekend hebben we achter de rug hè. Echt genieten is dit.
Of ik er na vanavond ook zo overdenk weet ik niet, we gaan vanavond weer beginnen met de avondvierdaagse. En deze keer de 10 kilometer. En misschien weten jullie het al wel, ik ben niet echt van het sportieve soort, dus ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond, wordt vervolgt zullen we maar zeggen.

Ik heb weer een hobbydots kaart om aan jullie te showen. Ik heb het al een poosje geleden gemaakt, toen had ik ineens zo'n bui zeg maar.
Het komt uit een pakketje wat ik eens gekocht heb bij de Boekenvoordeel. Eigenlijk niet zo heel moeilijk om te maken, je hebt er alleen tijd en geduld voor nodig.....
Ik ben er al een poosje mee bezig, om geen nieuwe hobbyspullen te kopen, en het een beetje op te maken. Als ik naar mijn kaartenvoorraad kijk, zeg ik dat lukt aardig. En als ik naar mijn hobbyvoorraad kijk, zeg ik dat duurt nog wel een poos. Voorraad genoeg dus...

Groetjes en tot de volgende keer
Ó

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!! En succes de komende avonden...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb ook zo'n paar kaarten waar ik met hobbydots op bezig ben, maar vind het toch wel een beetje lastig. Ze springen soms zomaar in het rond. Het is wel heel relaxed om te doen. De jouwe is erg mooi met dat 3Dtje erbij.
    Succes met de 4 daagse.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zie ik wat jij met de hobbydots doet ;). Ook erg leuk. Mooi, sereen kaartje vind ik het. Ik wens je nog een fijn weekend Cora.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.