Volgers

donderdag 22 mei 2014

Kerstkaart week 21

Hallo allemaal,
Hier weer een berichtje van mij.
Ff een 4 daagse update, maandag heb ik met zoonlief gelopen. En ben ik teruggekomen met 4 blaren onder elke voet. Brrr, ik weet dat het officieel niet mag; maar ze toch maar doorgeprikt en nu gaat het lopen een stuk lekkerder. Dinsdag en woensdag heeft papa meegelopen, en vanavond ga ik weer een poging wagen. En dan is het weer klaar voor dit jaar. Het mannetje heeft zich kranig gehouden hoor, en dat voor de eerste keer 10 kilometer lopen. Ik ben trots op hem.
En nu de kerstkaart, gelukkig heeft Yvonne een doorstart gemaakt, dus we kunnen onze kaarten lekker blijven plaatsen.
Het patroontje voor deze kaarten kwam ik tegen in een heel oud hobbyboekje. Het papier wat ik gebruikt heb, komt uit blokjes van het Kruidvat. Een 3D-tje erop en weer een stel kaartjes klaar voor de voorraad.

9 opmerkingen:

  1. These are beautiful Cora. I love the little images.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je twee mooie kerstkaarten gemaakt Cora, erg sfeervol. Wat goed van je zoontje dat hij zo veel km heeft afgelegd, erg knap hoor. Leuk dat je weer mee doet met de 52 weeks off....groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten met die driehoeken aan 1 kant. Knap dat jullie zoontje het zo goed volgehouden heeft met de vierdaagse. Succes vanavond met de laatste avond.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met de voetjes vanavond! Stoere zoon hoor om 10 km te gaan lopen en dat 4 avonden! Petje af. Ja, voor jou ook hoor, want blaren zijn geen lolletje. Je kaarten zijn erg leuk. Wat een grappige 3Dtjes!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,
    Wat heb je prachtige kerstkaarten gemaakt, leuk dat je weer meedoet aan de challenge van 52 Weeks of..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer leuk uit, Cora!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is sportief zeg! En doorgeprikte blaren lopen inderdaad een stuk prettiger!
    Je kaartjes zijn weer Leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Cora!!!Ook met papiertjes aan het stoeien geweest zie ik!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.