Volgers

dinsdag 10 juni 2014

Meerdere projecten

Hallo allemaal,
Kennen jullie dat ook, dat je aan het haken bent en dan zoveel leuke dingen ziet; dat je ineens met meerdere projecten tegelijk bezig bent?
Dat is nu met mij gebeurd. Ik ben nog steeds aan mijn sprei aan het haken, en ik moet zeggen ik schiet lekker op.
En ondertussen ben ik begonnen aan een omslagdoek.
Het idee zag ik bij Lindevrouw op haar blog.
Ik ben er aan begonnen en inmiddels is hij al klaar ook. Het is echt een verslaving hihihi.
En inmiddels staat er weer een andere doek op de haakpen. Ook deze zag ik bij Lindevrouw.
Blijkbaar is het een bekend patroon; het South Bay patroon, ik heb de beschrijving gebruikt die bij Saar en Mien op haar blog stond. Nog even en dan is deze ook klaar.
En dan weer verder haken aan de deken of toch weer......


7 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,

    Ja en of ik dat ken......,'t liefst mat 3 dingen tegelijk bezig :-(, maar met kaarten maken is dat ook niet zo'n probleem.
    Jij hebt 'n prachtige omslagdoek gekaakt!!! en je sprei begint ook al te vorderen, beide zijn super leuk!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Cora,
    wat haak je prachtige dingen, mooi hoor!
    En ja, ook hier liggen wel 4 of 5 tassen met onderhanden haakwerkjes....soms heb ik zin in de één, dan weer in de andere, of dan is er weer dat er snel een kadootje gemaakt moet worden enz.
    Succes ermee verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je dekentje/sprei begint lengte te krijgen...Ik ben weg van je omslagdoek, geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je sprei in wording Cora, ook de omslagdoek is prachtig, jij kan goed haken zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat super zeg!! Jij bent even druk bezig!
    Heel leuke omslagdoek en in een mooie kleur! Staat je goed!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, herkenbaar, maar je projectjes zijn ook wel erg leuk!
    Je kaart op je vorige berichtje is ook prachtig.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.