Volgers

maandag 29 september 2014

Achterkleinkind

Hallo allemaal,

Ik maak regelmatig kaarten op bestelling, en nu was het weer zover. Mijn schoonouders komen nu op de leeftijd, dat er her en der achterkleinkinderen worden geboren. En daar moesten een paar kaarten voor gemaakt worden.

Maar omdat we nog niet wisten wat het werd, heb ik een blauwe en een roze versie gemaakt.

Het gebruikte stempel is er eentje van Inkerbell.


Wat achtergrondpapier gebruikt, een theebloem, plakparels, waar het allemaal vandaan komt weet ik niet. In de loop van de tijd bij elkaar verzamelt.

Ik ben benieuwd wat jullie er deze keer van vinden.

7 opmerkingen:

  1. Schattige kaartjes en die stempel is ook wel erg mooi. Je hebt er leuke variatie in gebracht, Cora!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo... Heb je ineens genoeg geboortekaartjes Cora! Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie kaarten! Ik krijg er enorm veel inspiratie van...bijna te veel :D

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan jou de eer om mooie kaartjes te maken...gelukt, zou ik zeggen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve baby kaartjes, deze heb ik binnenkort ook weer nodig voor mijn ouders. Ook zij hopen weer overgrootouder te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hoi Cora,

    Mooie stempel heb je gebruikt, je hebt erg leuke
    baby kaartjes gemaakt, lekker vrolijk ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lieve kleurtjes heb je gebruikt!!
    ....als alles goed gaat hopen wij ook opa en oma te worden (ong. 3 weken)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.