Volgers

woensdag 3 september 2014

Haken van alles wat

Goedemorgen allemaal,
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige berichtje. Dick was er helemaal ondersteboven van. En het is een stymulans om door te blijven gaan, dus jullie zullen wel vaker wat van zijn hand op het blog zien.
Deze keer wil ik jullie wat gehaakte creatie's laten zien, waar ik tussen de bedrijven door mee bezig ben geweest.
Ik heb werkelijk geen idee, waar de patronen vandaan komen, ik heb ze gevonden op het wereldwijdeweb. Deze sleutelhanger is inmiddels al weer van eigenaar gewisseld ook.
En dit zal jullie bekend voorkomen, er komen steeds meer haaknaalden bij en die zwierven maar door mijn tas heen. Dus daar ook maar een hoesje voor gehaakt. Ook hier heb ik werkelijk geen idee, van wie het patroon is.

In dichte vorm.

En in open vorm, met inmiddels gevuld met nog meer haaknaalden.
De gebruikte wolletjes zijn allemaal restjes en komen voor het grootste deel bij de Zeeman vandaan.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

10 opmerkingen:

  1. Leuke dingen gehaakt, maar steken de haaknaalden niet door de gaatjes? Of heb je hem gevoerd?
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt inderdaad gelijk Trees, ze steken er soms doorheen. Dus voor de volgende keer moet ik hem inderdaad voeren.


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent geen creatief torretje...maar een creatieve badeend, wat is ie leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Oh wat heb je het weer super gemaakt ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf haakwerk! Leuke kleuren heb je voor het hoesje gebruikt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gehaakt. Eendje is schattig en het hoesje is ook heel leuk.
    Lekker fleurig.
    Knuffels

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.