Volgers

dinsdag 2 september 2014

Loomen

Goedemorgen allemaal,
Het loomvirus is nog steeds niet over hier. Zoonlief ziet op YouTube steeds weer nieuwe ideeën. En ja dat moet natuurlijk uitgeprobeerd worden.
Soms gaat het mis, en dan wordt er heftig gemopperd. Maar vaak lukt het ook, en is hij zo trots als wat.
een schilpadje
een uiltje
Een ijsje
En een koeiekop voor opa. Helemaal zelf uitgedokterd hoe hij alleen het hoofdje kon maken. In het filmpje stond namelijk een hele koe. En deze moest bij opa aan de sleutelhanger.

En tegenwoordig wordt er nu gevraagd," mama mag het op je blog"
Dus bij deze dan.

Groetjes en tot een volgende keer

6 opmerkingen:

  1. Dat heeft je zoon heel erg mooi gemaakt,
    mag hij trots op zijn ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig!! Gaaf gedaan en knap ook!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sleutelhangers, ik ga snel aan mijn kleindochter vragen of ze ook een uiltje voor mij wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mocht het niet lukken Marfien. Dick maakt ze ook op bestelling hoor.....

      Verwijderen
  4. Leuk zeg, dat loomen is me toch wel wat he. Zo is het een hype zo is het weer over en toch zie je hier en daar nog veel langskomen.
    Erg leuk allemaal.
    Knuffels

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.