Volgers

vrijdag 12 september 2014

Mm lekker


Goedemorgen allemaal,
Het is al weer ff geleden, dat zoonlief jarig was. Al weer 3 maanden geleden, de tijd vliegt.

Nu hadden we voor 2 weken terug nog visite voor zijn verjaardag. Wat in het vat zit hè.
En dan wil je ook wel wat lekkers bij de koffie.
Nu zijn ze bij ons erg gek op chocolade en slagroom. Dus het idee was geboren om of soesjes te maken of moorkoppen.

En ik had dat nog nooit gedaan, maar in het kader van je grenzen verleggen... Het zijn uiteindelijk een soort van minimoorkoppen geworden. En volgens de mannen hier smaakt het naar meer. Wordt vervolgd dus....

En ik was nog crea geweest met papier. Ik had ooit eens bij Sannie een leuke uitleg gezien voor kado kaartjes. En ik ben hiermee maar eens aan de slag gegaan. Ik heb deze keer alleen de maten van Sannie gebruikt, maar ik ga deze zeker ook eens een keer maken met de Te Gekke Krijtjes.
Een stukje designpapier gebruikt en nog twee oude plaatjes, die er om riepen om ook eens gebruikt te mogen worden.
Ik ben weer benieuwd naar alle reactie's, ze worden hier altijd met veel plezier gelezen.

10 opmerkingen:

  1. Lekkerrrrrr! Dat ziet er smakelijk uit, Cora. En je kaartjes zijn gaaf!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, je moorkoppen zijn prima gelukt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och ja als je niet eens wat probeert kun je ook niet zeggen dat je het niet kan.....en zie hier, het ziet er maar wat lekker uit hoor!! En de kaartjes niet minder, ook erg mooi om zo te zien!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,

    Ja, maak ons maar lekker met die mooie en lekkere soesjes, kreeg er spontaan zin in zo lekker zien ze er uit!
    Je cado kaartjes zijn ook erg leuk geworden!!!

    Heel fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk Cora! Mooie, lekkere toetjes zo te zien. Geloof het graag dat dit naar meer smaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,
    Wat een geweldige crea en leuke blog heb je. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Ik ben ook meteen je blog gaan volgen.

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er lekker uit. Krijg er al trek in.
    Mooie kaarten ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er lekker uit. Krijg er al trek in.
    Mooie kaarten ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cora, wat een kerel is het al he. Super wat is hij gegroeid.
    En jammie die soesjes zien er om op te eten zo lekker, uit.
    Mooie kaartjes hoor.
    Knuffie
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.