Volgers

dinsdag 21 oktober 2014

Anders creatief

Hallo allemaal,

Wat een weer nu hè. Dat lekker weer van weekend is helemaal verdwenen. En met de storm die ze voorspelt hebben. Ik zal blij zijn als het hele spul, vanavond weer veilig thuis is.
Deze keer wil ik jullie iets anders dan normaal laten zien. We hebben ter afsluiting van het seizoen, met de VrouwenContactGroep van onze kerk, een groenworkshop gevolgd.
Niet helemaal mijn ding, maar toch leuk om eens te proberen.
In een piepschuim bol, een gat gesneden en hem dan bekleed met blaadjes die we op de bol geprikt hebben.
Onder de bol een stuk oase, waar we de rozen in hebben gestoken.
Waar het aan heeft gelegen weet ik niet, maar het stuk heeft niet zo heel lang op tafel gestaan. Maar toch leuk om eens uit te proberen.

Ik ga nog ff crea in de keuken doen, er moeten nog wat truffels in een chocoladebadje... En de eerste uitnodiging voor een kerstmarkt is weer op de mat gevallen. Dus nu helemaal een reden om kerstkaarten te maken.

6 opmerkingen:


  1. Wat ontzettend mooi gemaakt zeg,
    dat is genieten als dit op tafel staat ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch om zo creatief te zijn. Succes met alles en groene vingers heb je ook duidelijk...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jij bent me wel een crebea op alle gebied zeg: kaartjes, bloemstukken, kokkerellen...super leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om eens iets heel anders op creatief gebied te proberen. Ziet er mooi uit. Wel een idee om zoiets voor kerst te maken met witte blaadjes o.i.d.( misschien kun je de piepschuim bol opnieuw gebruiken?)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n workshop! Gezellig voor op tafel. Maarre, heb je de roosjes wel steeds water gegeven op het oase... Kan ook zijn dat de roosjes te vers waren.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.