Volgers

dinsdag 28 oktober 2014

Babybal

Hallo allemaal,
Vrienden van ons hebben pas een baby gekregen. Dus zijn we op kraamvisite geweest.
En ja, dan kun je niet zonder een kadootje aankomen.
Dus in de woltas gedoken, mijn haaknaald gepakt en een stel vijfhoekige granny's gehaakt. Het patroontje staat ergens in een van mijn haakboeken.
De vijfhoeken aan elkaar genaaid, het balletje opgevuld en er een rammeltje in gedaan.
Hij is een beetje klein naar mijn smaak, maar het is een pas geboren baby, dus voor die kleine handjes is het misschien groot genoeg.
Als ik het een volgende keer haak, haak ik er nog een toer bovenop.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

6 opmerkingen:


  1. Die staat ook nog op mijn lijstje om ooit eens te maken,
    die van jou ziet er heel erg gaaf uit ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kraamcadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk cadeautje en dan nog zelf gemaakt super hoor.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    dat is heel erg leuk, vooral met een rammeltje of belletjes erin!
    Super gedaan...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kadootje! Goed idee! Klopt het dat je 12 granny's hebt gebruikt? Wie weet probeer ik het ook eens. Het is zo leuk om te haken:-) en met een rammeltje is het inderdaad helemaal af. Heel inspirerend in ieder gevanl. Dankjewel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar, heb ze nooit zelf gemaakt maar wel gekregen, heerlijk speelgoed

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.