Volgers

zaterdag 11 oktober 2014

Huwelijksjubileum

Goedemorgen allemaal,
Wat een heerlijk weer hè. Oke je moet nu wel een jas aan, maar ik geniet van dit jaargetijde. De mooie kleuren ie je nu overal ziet. Ik vind het een feestje nu om buiten te zijn. Je snapt, dit zeg ik niét als het giet van de regen......
Hier is nog een bestelde kaart die ik jullie wil laten zien. Deze keer voor een huwelijksjubileum.
Het stel voor wie het was is 50 jaar getrouwd. Het plaatje is van studio light. Achtergrondpapier komt uit een blokje van de Action vandaan. Wat stansen gebruikt. En natuurlijk een theebloem in de goede kleur.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees jullie reacties altijd met veel plezier.

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Cora!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cora....ik heb net bij je rondgekeken en vind dat je prachtige kaartjes maakt. Ben dus gelijk maar volger van je geworden....dan kan ik regelmatig komen kijken!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Cora! Helemaal goede kleur theebloem inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Cora,

    Dat is een hele leuke kaart ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! En ja, het weer was vanochtend hier heerlijk. Vanmiddag was het echt freubelweer :D
    Ik moet echt weer eens wat kaarten maken.

    liefs
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora, wat heb je een mooie kaartje gemaakt! Dat zal zeker in de smaak vallen bij het gouden bruidspaar!
    Groetjes en geniet van deze mooie herfst of nazomerdag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.