Volgers

vrijdag 31 oktober 2014

SouthBay omslagdoek

Hallo allemaal,
Net als een heleboel anderen in Nederland, heb ik me ook maar eens gestort op het South Bay-patroon.
Er lag/ligt een heleboel wol in de voorraad en daar moest ik wat mee.
Deze wol komt bij de Zeeman vandaan, en heeft een klein glittertje en vond ik wel geschikt als omslagdoek.
Het patroon komt bij Saar en Mienvandaan. Ze heeft het uitgeschreven, en voor mij werkte dat super.
Ik heb zoonlief even gebruikt als showmodel. Ik heb hem van de zomer gehaakt en meteen gebruikt
en ik moet zeggen als het wat killer wordt, heb je het heerlijk warm.
Ik ben er wel achter, dat je niet de maat haaknaald moet gebruiken die op de wikkel van de wol staat, maar een maatje groter. Dan wordt het een beetje grover. Deze doek is een beetje stijf, maar ik heb hem al meer gehaakt en dat trucje werkte prima.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

8 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, Cora, mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je omslagdoek en dat hij lekker warm is geloof ik best.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt en als het (eindelijk) kouder gaat worden zul je er veel plezier van hebben,

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Ik ken de wol met de glittertjes. Is lekker warm! Het ziet er gaaf uit Cora!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er prachtig uit Cora,
    mooie kleur en een prachtig patroon,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt en gehaakt Cora, laat de winter maar komen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Heel erg gaaf gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.