Volgers

vrijdag 24 oktober 2014

Week 43 kerstkaart 64

Goedemorgen allemaal,
Ik kwam er gisteren niet aan toe, om mijn kerstkaart te plaatsen voor Yvonne's 52 weeks; dus dan doen we het maar vandaag. Maakt volgens mij ook niet uit toch?
Het is een kaartje wat ik bij Kristaop een workshop heb gemaakt. Zij is Stamping Up demonstracice en woont nog bij mij in de buurt ook. Hoe mooi kun je het soms hebben.
De workshop was echt heel leuk, ik heb nog een kaartje gemaakt, maar die komt een andere keer wel.
Het enige nadeel van zo'n workshop is; je verlanglijstje wordt steeds langer......
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

9 opmerkingen:

  1. Heel apart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: leuk dat je me ook volgt bij Hobbyhandig, dank voor je reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Dat is ook een hele leuke kerst kaart ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart is het geworden Cora - heel leuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet al te moeilijk en toch leuk. Daar houd ik wel van. Ik heb ook zo'n demonstratrice in de buurt, mooi spul, leuk om mee te werken maar je wordt er ontzettend hebberig van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel moderne kerstkaart Cora. Leuk! Eens iets totaal anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,
    dit is weer een leuke kerstkaart en super dat je weer meedoet aan 52 Weeks of..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje weer Cora. Leuk model!
    Groetjes en een fijn weekend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om dit model met een sneeuwvlok te maken. Ja er is zoveel moois te koop, maar die tijd niet, hi, hi. Enne het is altijd handig om een verlanglijstje klaar te hebben liggen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.