Volgers

maandag 24 november 2014

Bloemen

Goedemorgen allemaal,
Hier schijnt het zonnetje heerlijk door het raam naar binnen. Genieten gewoon.
Ik had van het weekende weer eens wat. Zaterdagavond ben ik met een vriendin naar een optreden van de Nostalgieband geweest.
We hebben genoten in een woord. Maar het eindigde wat minder gezellig. Ik had een rode wintermantel aan, en die hing bij terugkomst niet meer aan de kapstok. Waarschijnlijk heeft iemand een verkeerd jas meegenomen. Heel vervelend, we hebben er melding van gemaakt, en ik ben zonder jas naar huis gegaan. Ik dacht al, dat ik mijn jas niet meer terug zou zien.
Je raad het nooit, maar gisteren werd ik gebeld,door de beheerder van de kerk, waar dat optreden was. Degene die mijn jas had meegenomen, heeft contact opgenomen en als het goed is word de jas per post teruggestuurd. Wordt vervolgd dus.....
Deze kaart had ik al gemaakt voor de kerstdrukte losbarstte. Het plaatje en achtergrondvel zijn van Janneke Brinkman. Ik ben een groot fan van haar werk. Dus ik koop regelmatig knipvellen van haar. Laatst hadden ze bij het Kruidvat weer knipvellen van haar liggen. Ja; dan kan ik het niet laten liggen hè.
Van het weekend heb ik ook een poging gedaan om mijn buro op mijn hobbyhok een beetje op te ruimen. Ik heb nogal de neiging om alles op mijn buro te mikken, onder het mom dat ruim ik straks wel op; en dan heb ik het vast bij de hand. Met als gevolg dat het langzaamaan steeds meer dichtslipt. Dus een keer in de zoveel tijd, gaat de bezem er eens doorheen. Nu heb ik eens gesnuffeld in de knipvellen, en alles eens uitgezocht.
Ik dacht dat ik 1 map met vellen had. Na de uitzoekpartij van dit weekend blijkt dus, dat ik dus wel 4 mappen heb..... Pfff hoezo verslaafd aan hobbieen......
Het is een heel verhaal geworden deze keer, maar dat heb je wel eens.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, en zou wel eens willen weten of jullie ook zoveel hobbyspullen
"verzamelen".

8 opmerkingen:

  1. Bloemetjes doen het altijd goed, Cora, mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hoor! Cora. Ik heb zelfs doorschijnende plastic tasjes aan de kastdeur hangen! En mijn werkplakje is maar 70 : 50 cm dus ik moet vaak opruimen, als ik wat wil doen.
    Je kaartje is erg mooi. Die Janneke Brinkman kan wel leuk tekenen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Cora,
    lachen zeg dat je wel 4 mappen hebt. Ik denk dat het een beetje past bij ons, freubelaars. Ik heb en boel stempels liggen die ik nog nooit gebruikt heb...dan zie ik er een en dan denk ik: oh!! Die had ik ook nog!
    Je kaartje is heel mooi! Ik heb me kunnen bedwingen om papier en knipvellen te kopen.
    En fijn dat er eerlijke mensen bestaan! Was diegene met twee jassen naar huis gegaan??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je jas weer terug is!!
    Enne.....leg maar even neer, ik ruim het later wel op, dat is herkenbaar! Ik heb een klein slaapkamertje als 'hobbyhok' en moet mezelf er ook regelmatig toe dwingen om op te ruimen..... En dat van die knipvellen ..... Ook herkenbaar! Ik zeg hier vaak tegen mn hobbymaatje: we moeten een hobbymarathon organiseren in een hutje op de hei ..... Catering erbij, zodat we heerlijk een tijd lang, ongestoord kaarten kunnen maken enzo ........ :-)
    Groetjes,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,
    Heerlijk, je verhaal.
    Dat was even wat, dat van je jas. Hopelijk komt die snel weer bij je.
    En heel herkenbaar van je bureau. Ik zal maar niet laten zien, hoe het er hier uit ziet, want er ligt van alles. Hobbyboeken (materiaal er in), mijn bak met alle benodigdheden. Plaatjes die ik over heb na maken van een kaartje want ja dat kon ik nog wel nodig hebben. Ga zo maar door. Maar ja, het is mijn plekkie dus lekker zo laten.
    Knuffelssssssss
    Oh en je kaartje is heel mooi
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verhaal nu maar hopen op een goede afloop. Leuke kaart overigens. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart en prachtig in deze kleuren.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.